fredag 15 november 2013

Someday, as I look at the sun

Ibland låter jag visst bara tiden gå. Tycker ju de här veckorna när A jobbar em är rätt sköna, lite för lite tid med barnen med allt som måste fixas, men när det somnar ger jag mig själv en massa tid. Igår fick vi besök av Sandra till middag, sen fick jag liksom bara umgås när barnen somnat! Det blev ju som en lite extra trevlig em/kväll då, hänga i soffan & prata. Ja, jag behöver ju inte vara ensam jämt!!! 

Idag blev det vobb på em. Ebba hostar å hostar....kan inte påstå att jag sovit gott de senaste nätterna, inte hon heller för den delen. Men va skönt det var att bara slå igen datorn å så var mysbyxorna redan på & barnen hemma! Hann man ju ägna tid åt de små trollen! Fredagspannkaka & Stuart Little som fredagsfilm.

Nu inväntar jag chips, mannen & fotbollen! Fina fredag, nu blir det en härlig avslutning på en bra vecka..trots förkylningar & novemberregn.

Inga kommentarer: