tisdag 26 november 2013

Come along now, come along with me.

Nu tog det visst ett tag igen, tisdagar verkar vara skrivardagen.
Tisdagar när känslorna är ut och in. Skruttdagar.

Hade en mycket trevlig helg, som dock slutade med information om vinterkräkis. Kunde inte tänka på något annat fram till igår kväll och precis när jag tänkte att vi kanske klarade det blev pappan dålig.
Sen går man och ororar sig för att det ska komma en attack från vem som helst. Hittills ingen mer men fara är ju inte över känns det som.

En månad till jul, ny lön igår & det var typ den sämsta någonsin. Kul. Nog för att vi lever i ett konsumtionssamhälle och vi behöver inte alls handla en massa julklappar.
Men ändå....varför varför just nu?!?
Innan jag visste hade jag bestämt mig för att åka bort på jobb tre dagar dessutom. Även om resan är betald är ju inte mat & ev andra utgifter det. SUCK. Hur som ska vi iaf till Svedala och utbilda folket lite. Eller jag är bara sidekick till Dunia, teknisk support. Ska bli kul att se hur de driftar en site iaf!

Nähä....möte...



Inga kommentarer: