söndag 30 september 2012

Snart två

Sitter & klurar på födelsedagspresenter. Vi har ju en liten herre (Nene Ubbe) som snart blir 2 år!! Har hittat säng vi skulle vilja köpa till honom men jag vet inte om jag vill byta än, han är ju så nöjd i spjälsängen och det är skönt att veta vart man har honom.
Förutom det ja...massor med leksaker är det jag kan komma på. Som de flesta vet är han ju lite fordonsbeatt, köpte en brandbil till honom i torsdags och den släpar han runt på. Sen gillar han ju Bamse (Basses), han har en liten bamsefigur sen Cypern, så nu har jag köpt en kompletterande Skalman (Ahlman). Men det är också det enda. Måste nog ta tag i det här.....

Folk frågar om tips....det jag har är just Bamse & co, Dora (vilket är det enda han vill se på tv), fordon, figurer av alla möjliga slag....böcker! Just nu ska läsas i massor.
Äh jag tror nog han uppskattar det mesta han kan släpa runt på & leka med.

Släppa det lite nu och kika på tv. Ensam, tror jag börjar bli mörkrädd igen. Uh! I morgon börjar ny arbetsvecka, har planer på att vi ska vara friska hela veckan!!

3 kommentarer:

Helena sa...

När vill Vilmer firas?

Fröken Lovisa sa...

Ja just det, har inte riktigt bestämts än! Beror lite på Andreas jobbtider...planen ligger nu på födelsedagen.

Helena sa...

Hojta till om/när man får komma :)