måndag 17 september 2012

Fin helg

Vilken härligt helg jag lämnar bakom mig. Andreas har jobbat 12-timmars, barnen & jag har inte haft en enda tid att passa, från början en planlös helg som blev väldigt aktivitetsrik.


Stan på lör fm, träffade på mormorn och upptäckte att det var Kråkan & Busarna, dock sämsta tiden för oss med barn...ah just ja, det där är ju till för barn. Blev korvlunch & gå lite tidigare för Vilmer var tvärslut. V sov ute i vagnen & jag hann dammsuga och fixa en massa. Sen blev vi inkallade på kalas hos Roffa. Så vi kastade oss i bilen och åkte dit! Supergod tårta & trevligt sällskap, obligatorisk lek i lekparken när Bittan också var där. Barnen ville absolut leka isf att titta på tv på morgonen och det var lika på kvällen, mat & lek sen tittade vi på "Snow white and the huntsman" som faktiskt var rätt bra....dock drömdes det mardrömmar på natten.

Igår fm cyklade vi över till Kihlströmarna, perfekt att vi alla tre hade varsin kompis att leka med några timmar, hihi! Så himla skönt att sitta i solen på deras baksida. Hem & åt, V sov ute och jag gjorde lite höst på baksidan + att jag äntligen tvättade fönstret på altandörren. Ja, jag missade ju liksom den när jag tvättade tidigare i år. Största fönstret! Gjorde en massa smågrejer å. Sen åkte vi till mamma & pappa och var i stadsparken & lekte en massa!!




Kikade på film igår också men vi var nog bra slut eftersom vi båda slocknade kl.22......
Idag var jag tidigt på jobbet, mörkt är det ute och det har börjat tokregna. Längtar lite efter höstkänslan, den kommer nog snart, brukar komma tidigare. Ibland vill man ju faktiskt ha höst.....


Inga kommentarer: