lördag 8 september 2012

Fam. Sundberg

Eftersom vi inte berättat för någon innan osv osv så kan jag väl iaf bjuda på dessa! Visst förstår jag besvikelsen för de som hoppats på nån större variant & för Ebba som förmodligen hade velat att mamma skulle vara riktigt så där prinsessfin och en massa folk och så. Kanske vi kan dra ihop en fest iaf! Jaja, hur som, skulle vi valt ett sånt bröllop hade det aldrig blivit av, det vet jag om jag känner mig själv rätt. Så nu blev det stadshuset, borgerligt, Åke Edvardsson hette han som vigde oss. Enkelt & fint och han valde att läsa denna för oss:

Kärleken kommer och kärleken går,
ingen kan tyda dess lagar.
Men dej vill jag följa i vinter och vår
och alla min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.


Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut ur den hårdaste mark
som sol över mörka gärden.
Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.


Nils Ferlin



Hur som är jag där jag vill vara och det är det viktiga ♥
Nu ska jag vänja mig vid att vara gift....och heta Sundberg.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fina ni är.. <3 <3 /Angelica

sandrie sa...

Åh nä men grattis!!!!!

Tina sa...

Stort grattis!!!

T sa...

Fina fina ni!! Ett stort grattis här oxå! :-) Det har sin charm att göra det på det här sättet, jag har ju oxå varit där! ;-) Stor kram!

Anso sa...

Fina familjen!! Ni ser så glada ut allihopa!! Kram kram kram!

Helena sa...

Åh, fina ni! Jag blir sådär snyftigt tårögd! Naturligtvis hade jag önskat att få vara med och se er live, men självklart ska det vara ER dag i första hand! <3

Mamma sa...

Vilket vackert par med söta barn, blir alldeles tårögd. Kanske vi kan få ett familjefoto till bokhyllan nu, kram till er alla.
PS! Vår lilla flicka har blivit en stor dam nu och heter Sundberg, svårt att förstå.

Sanna sa...

Det klart att ni ska göra som ni vill. Det är ju eran dag och det ska kännas bekvämt och bra för er.

Stort GRATTIS igen!
Kram

Fina Fröken sa...

Åh vad fina ni är. Stort grattis!