tisdag 6 september 2011

Tisdagssysslor

Dagen idag blev rätt förstörd av en apdryg huvudvärk när jag vaknade. Den släpper liksom inte riktigt.
Men jag tog mig igenom dagen iaf! Lämna på dagis, hem och kasta ner bebis i säng & sova 20 min själv. Sen hem till Kristina & Nellie på bebisträff. Det är så mysigt men nu vet jag inte hur det blir framöver, 2 av 5 börjar jobba, helgerna har man annat för sig. Men men inget som säger att vi övriga inte kan ses!

Sen kom pappa och besökte mig & V en sväng, mkt trevligt!! Efter tre koppar kaffe hade huvudvärken stabiliserats lite. Hämta på dagis. Sen en evig & ivrig väntan på att gympan skulle börja!! Åkte dit allihop och lämnade lilla fröken, hade velat stanna lite men A drog med mig så där lämnade vi henne. Stor tjej nu! Åkte dit och tittade på slutet, hon hade varit med på allt och haft sååå roligt. Härligt!!

Nä nu ska jag kika lite på Idol....i morgon är en ny dag att tampas med lilleman. Han är dryg nu för tiden, gnäller massor. Som vanligt misstänkt tand på g, men också en frustration över att han inte kan krypa/stå/gå, att åla sig fram går för sakta.

1 kommentar:

Marie sa...

Sockisarna kostade 109 kr på Crispin. Lite konstigt pris haha men så var det.