måndag 5 september 2011

Lördagsmys

Hade en riktigt mysig lördag!
Pappan hade match, barnen och jag drog på loppis på Fredriksgatan. Mysig loppis, kände väl hälften av de som stod så som tur var kunde jag sega kvar och prata lite eftersom Ebba drog iväg med Kerstin & Elias och absolut inte ville gå hem. Sen tappade hon bort mig och engagerade alla säljare med sin gråt, kände mig inte alls som sämsta mamman i världen, haha! Hem & åt korv med bröd och inväntade pappan i en varsin solstol.

På em kom Anso, Daniel, Adam, Isak & Lillemor och hängde med oss. Kusinerna hade riktigt roligt! Avslutade med marshmallowgrillning & kurragömma!

4 randiga fina kusiner på samma bild ♥

5 kommentarer:

Djungel Jim sa...

Men de där var rejäla grillpinnar det! måste vara Djungel Jim som varit framme:)

Helena sa...

Alice pekar "Ebba, Adam, Isak. Men var är jag då?" Jag förklarar att vi var nog hemma då, så därför är hon inte med på bilden. Då kommer det ett "Men jag vill oxå vara där med Ebba"
Så nu har jag lovat att vi ska ses nå'n dag. Ok..?

Anki sa...

Haha självklart!! Då ska hon få vara med på bild å!
Jag pratade lite med henne igår när jag hämtade Ebba, fast hon hade inte riktigt tid ;)

Anki sa...

Det var grymma grillpinnar & man kan säker göra en beställning hos Djungel Jim, men man ska passa sig för han luras angående priser ;)

Helena sa...

Perfa! ;) Vi får väl styra upp en dejt nå'n dag. Hur har ni det på söndag?
Nä, hon har lite dåligt med tid den där tjejen ;)