onsdag 14 september 2011

Onsdag eller vad det nu kan vara....

Jaha, då var stora tjejen på dagis och jag sitter här. Har förmodligen tusentals saker jag måste göra, känns som det hamnat lite utanför min kontroll. Kan inte strukturera det jag behöver göra. Ska ta en promenad till mammas jobb i stället.

Igår var vi på promenad med Katta och Olle i regnrusket, skönt att kunna prata med en vuxen utan att någon avbryter. Mer sånt! Lyckades pallra oss i väg till Vallhovsgården i måndags, bra för de små, och vi fick med oss Sanna, Junia & Mio också!! Men för övrigt tycker jag det är hysteriskt rörigt på såna där ställen, blir alldeles slut.

Har beställt en sak som jag tycker alla ska hålla tummarna för att den kommer innan helgen!! Annars får jag vänta i evigheter om vi inte kommer hem förrän på onsdag!

2 kommentarer:

Anette sa...

Håller tummarna. Ha en skön Ullareds tripp, kör försiktigt.

Helena sa...

Nu blir ju jag nyfiken på vad det är för "sak" ;)