onsdag 27 maj 2015

Fler & färre prickar

Medan Lovas prickar ökade igår lyckades jag äntligen komma iväg till HC & två prickar färre har jag. Mycket nöjd med det, får se hur det ser ut sen så när stygn är bortplockade osv. 
Bryr mig faktiskt inte ett jota om ärret är fult, för det kan inte bli sämre än det varit, att man liksom sett födelsemärket sticka ut under alla kläder. Så fult & mitt i vägen när man ska klä på sig!

Jag har nog aldrig vart i närheten av att gör nåt sånt här, har sytt i huvudet en gång, men då var det redan trasigt & jag hade redan ont. Å så har jag ju klämt ut de där söta små barnen och när de sytts då kan jag ju också säga att jag redan haft ont, hehe!

Men usch va läskigt att bli bedövad och liksom inbilla sig att det inte är helt bedövat...det är ju en skräck att typ bli nedsövd och ändå känna. Jaja..nojor. Hir som stack det till lite på vissa ställen å då spände jag mig ju lite extra. Hade jag tuppat av låg jag ju iaf ner redan.

Nu ska jag tjata vidare på dem så jag få ta bort den jag ville från början, jäkla strul när man har med sjukvården att göra, å då är detta bara kosmetiska grejer.

Inga kommentarer: