tisdag 12 maj 2015

Bra svar!

För ett tag sen fick jag tummen ur och ringde HC för att få bort några födelsemärken. Fick en tid hos min husläkare några veckor fram, typ dagen innan ringde de och sa att hon brutit handen så det blev uppskjutet några veckor. Typiskt. Var dit & de kunde inte ta bort i ansiktet så det skickades vidare. Sen de jag ville ta bort hamnade i skymundan av två som tydligen inte såg så snälla ut. De fotades å grejades. Sen skulle jag få svar inom två veckor. När det gått tre ringde jag, låg ju en viss oro ock skvalpade där. Så fick jag en telefontid efter ytterligare en vecka. Så i fredags fick jag äntligen svar att de var godartade!!! Pjuh!! Samt att hon skulle trycka på om de i ansiktet och att jag ska få ta bort den fulaste om nån vecka!! Det tog några månader & än är se inte borta, men jag fick ju iaf ett bra besked!

Sen drog vi ner på stan och friserade lilleman!! Å när vi kom hem såg det ut så här + en till traktor, lycka!


Ebba hade Kerstin med sig hem och de hade roligt allihop, men han var inte riktigt på topp V. Senare visade sig att han hade 39 graders feber och misstänkta prickar dök upp..vi som trodde han haft vattkoppor.

1 kommentar:

Helena sa...

Skönt att det var bra med fläckarna, men otur på prickarna :-P+