måndag 4 maj 2015

May the 4th...Star Wars-dagen

Alltså Parneviks. Det är så bra. Mia Parnevik är så cool. 

Idag har jag påbörjat lite i trädgården, roligt var det så nu vill jag ju baaara hålla på där! Vilmer körde radiostyrd bil & Andreas byggde en vägg. Han är rätt grym på det där med att bygga väggar, rätt många har det blivit på några år. 

Igår hade jag massa tid för mig själv igen, ungarna var med mormor & morfar på kosläpp! Lova & jag var på promenad drygt en timme! Äntligen så nedvarvad så jag kunde tänka ordentligt! Konstaterade för mig själv att jag egentligen är väldigt trygg med mig själv, vuxen nu & säker på min föräldraroll ( även om jag ff inbillar mig att jag är typ 22 ). 
Men en sak är jag fortfarande urusel på och det är att prata med folk. Med folk jag halvkänner tror jag är värst, folk jag vet att jag kommer träffa igen, inget kommer ut rätt och jag säger saker som nog låter helt fel. Sen hakar jag upp mig på de saker jag sagt å så tror jag personerna tycker jag är knäpp. Ska jag hålla på så här är det nog bäst att jag helt enkelt kniper käft, haha! De är ju fortfarande den där lilla grejen med vad folk tycker å tänker om en som sitter i bakhuvudet!

Hur som! Idag har Vilmer haft fotbollspremiär. Mer taggad kille fick man leta efter, å som han sprang å sprang å log!! Hela gänget iofs jagade den där bollen....

Inga kommentarer: