lördag 16 maj 2015

Kalastrix

Gud så trött jag blir på detta med barnkalas. Det är ju nåt som ingår när man har små. Men jag är ju ingen sån där fixare. Jag bjuder aldrig hem folk, fast jag älskart, har aldrig fester & skulle helst slippa kalas, ingen lekmänniska är jag heller. Å nä. Alla är inte såna! Å det är inte ett krav för att få skaffa barn.
Men va det skulle underlätta ibland.

Så nu hade vi kommit fram till en bra grej, vi hyr gympasalen! Hon får bjuda klassen osv osv. Vi kom på 5-kampsgrenar & hittade tid att boka.

350 kronor i timmen!!!!! Å vi behöver tre timmar. Men allvarligt!!!! Om man nu vart lite involverad i en förening eller skola lr liknande hade man nog kommit undan billigare. Så det är min plan nu...hjälp!!!!

Jag som trodde jag kunde få ett stressmoment ur världen!

Varför vi inte är här hemma...ja för eventuellt är det kaos här & vi ska vara glada om vi kan hänga i köket typ.

3 kommentarer:

Helena sa...

Jisses! 350kr/h!? Gäller det alla gympasalar?

Fröken Lovisa sa...

Ja det var ungefär sånt pris på alla om man är privatperson!

Helena sa...

Ojojoj!!! Kunde du inte hitta på att det var Vallringens villaförening eller nå't som ville vara där? ;)