lördag 2 maj 2015

2/5

Alltså det är så lortigt här, å saker överallt, ovikt tvätt osv osv. Känns som huset väntar på något..och det gör det ju visserligen. En makeover, men undertiden kanske man måste hålla efter lite iaf.

Men inte idag!

Idag har jag & Lova mys!
Efter några dagars besvär med mage & allt möjligt har hon en mycket harmonisk dag. Avslappnad, bajsar av sig själv (ja! det är ett jobbigt problem), pratar i massor OCH hon somnade i min famn!!! Det händer aldrig, lilla hjärtat!!!

Storbarnen är på vift! De har varit på Arenan och kollat bilar med farfar & Bittan, nu är Ebba med dem och Vilmer på 5-årskalas!! Så Lova å jag slappar i soffan framför tvn, mitt på dagen liksom!!!
Har ätit godis och mackor med jordnötssmör till lunch, buuuusigt av mig!!

Hade en liten pinsam fadäs på Willys när jag handlat och skulle betala, öppnar plånboken å så saknas kortet, suck!! Det hade Andreas på jobbet, så jag packa mina varor å åkte genom hela stan å hämta kortet å tillbaka å betala! Grannen var där å erbjöd sig betala, men näää...gaah börjar bli lite less på min virrighet!!!

Inga kommentarer: