måndag 1 juni 2015

Fina Ebba

Som jag slitit mitt hår för detta kalasande. Tänkte jag skulle komma på nåt litet speciellt eller ja...ärligt talat vet jag inte varför jag ska krångla till det. Det enda som är, är ju att det är en byggarbetsplats vi bor på & inte så lekvänligt. Men nu har vi bestämt att vi iaf kör kalas här, vanligt kalas med 5-kamp & pizza å en varsin godispåse. Ebba kräver inge mer så varför strula! Fina vänner att skratta med, som kommer för att de vill, det är väl det som räknas!!!

Ebba har cyklat runt & levererat inbjudningskort och idag fick hon förtroendet att cykla till Coop för att posta några. Inga problem så klart, men ett stort steg för henne. Bra för mig som slapp, men så fort hon är ute för sig själv tycker jag det är lite jobbigt.

Hon är stor nu, mitt lilla hjärta! Jag vill ju helst umgås med henne och när hon är i skolan eller borta har jag alltid en massa jag "behöver" säga till henne. Sen när hon kommer hem brukar det inte kännas riktigt lika....tänk va många år framöver vi kommer vara som hund & katt och samtidigt som bästa vänner, för ingen i hela världen har ett finare hjärta än hon ❤️

Hon önskar ibland att hon har en storasyster, som tar hand om henne. Tyvärr kommer det aldrig bli så, men lycka för dom här två mindre att ha henne som storasyster!!!

Inga kommentarer: