torsdag 11 juni 2015

Busan


Alltså den här tjejen, busan, hon har ALLTID ett leende att bjuda på! Hon börjar bli en sån liten härlig personlighet!! 
Kräver uppmärksamhet gör hon, men det kan man ge när hon nästan aldrig grinar.

Idag gick dom in och började jobba, våra toppensnickare!! Är så nöjd med deras jobb! Känns som att huset kommer bli så fint!

Men just nu är det lite mycket att tackla för familjen, jag håller tummar & tår att så fort kalaset  & packandet är över börjar det riktiga livet. Det måste bara bli bra, vi måste minska hastigheten, har tid för varandra och oss själva. Njuta av att leva!
När bilen står på färjan på söndag kväll kommer nog allt bara släppa! Ska bli så härligt!

Ebbas födelsedag var ju en pärs, man känner sig aldrig riktigt nöjd med presenter, jag var rädd att hon skulle lista ut det där med kaninerna, avslutningskläder osv osv. Men värst var ju att jag skulle lämna Lova. Ångest. Men inte för att mamma skulle ha henne, för där känner jag mig fullkomligt trygg, snarare för att Lova skulle knäcka mamma och bara gnälla. Kvällar är känsliga och det ska tussas. Men tror ni det var nå problem då?? Självfallet inte!!! Hon skötte sig exemplariskt och det gick hur bra som helst, vi var på avslutning i kyrkan och på Allstar och åt i lugn å ro. Drack Cola men all denna anspänning inför fick det att kännas som jag sugit i mig en hel flarra vin! Jag kommer nog aldrig lära mig...

I morrn kväll är det barnkalas, man vill ju att barnen ska vara nöjda så jag kommer väl få samma reaktion i morrn kväll när alla åkt hem!

1 kommentar:

Helena sa...

Goding! :)