torsdag 25 juni 2015

Gotland

Nu var det ju så där längesen igen. Men hur som har vi rivit av en vecka på Gotland. Bra reslängd, lite bil, lite båt, så man kan röra sig. Vi bodde i en fräsch stor stuga med alla möjliga bekvämligheter på samma tomt som familjen Wallbom. Inget att klaga på alls, ungarna har ÄLSKAT att ha Adam & Isak så nära hela tiden och de har lekt så bra!! Hade önskat att jag fått vart frisk för förkylningen tog mkt kraft & så hade jag önskat bättre väder, annars inget att klaga på!!!

Dessutom hade vi finväder på Kneippbyn & på Fårö! Absolut så man vill åka tillbaka till dessa ställen! Högklint var vackert å!
Hoburgsgubben var väl den sämsta upplevelsen men nu har vi varit där & sett Grå Gåsen där de spelar in Så mycket bättre. Jag åker gärna tillbaka till ön, men helst med finväder, för det är fantastisk natur & sjukt fina stränder!! Visby vill jag se mer & Krusmyntagårdens kryddor vill jag ha fler av!

Är väldigt glad att vi fick haka på fina familjen och i alla fall jag har haft jättekul!!!
Å hur mysigt som helst med alla kaniner som drällde runt överallt!!






2 kommentarer:

Helena sa...

Åh, så fint ni såg ut att bo! Hyrde ni privat?
Vill också åka till Gotland nå'n gång :)

Anki sa...

Japp privat hittat på Blocket!
Åk, det är värt att upplevas!!