tisdag 31 mars 2015

Sista mars

Måndagen fortsatte i samma stuk som söndagen. Så jäkla slut med tjafs från morgonen.
Tog mig ut lite med de två stora på cykel till Coop. En av de värsta stunder jag upplevt på väldigt väldigt länge. Ledsen & chockad över folk. Och arg, så jävla arg. Sen fortsatte dagen med att jag ifrågasatte min person om och om igen. 
Hade i alla fall en mysig eftermiddag med mina små som avslutades med att vi drog på innebandy tjejerna mot föräldrarna. Fantastiska mamma & pappa kom dit och tog hand om Lova & Vilmer så jag kunde ställa upp för Ebba och vara med. Jag har inte sprungit på ett år, det informerade min kropp mig om. Jag hade inte knytit åt skorna så jag ramlade helt för mig själv mitt framför alla, musklerna är svaga och kroppen hänger inte med. Pinsamt jobbigt men jag bjuder på det. Jag peppar mig själv med att jag iaf ställer upp så gott jag kan även om jag ältar för mig själv om och om igen. Det bästa är iaf att jag hade jäkligt kul & tjejerna är ett fantastiskt gäng med fantastiska tränare!

Idag är jag mör.....men jag är frisk igen så jag tog tag i den där skivstången. Vikten är på väg neråt utan att jag rört mig men kära nån vilken slapp mage osv. De här tio sista kilona är inte roliga.
På em har vi varit i Örta & lekt och umgåtts. Sen lyckades vi plocka lite påskris innan kvällsmat & läggning. Det blev en bättre dag idag, jag lovar att vara tacksam.

Inga kommentarer: