fredag 13 mars 2015

Fredagen den 13de


Veckan i bilder, Andreas har börjat jobba på riktigt igen, em nu och har ju gått toppen. 

Välplanerad måndag där allt klaffade, promenad med cykelträning & sitta i solen,  sen lyckades jag med både bananplättar till mellis till barnen + Anastasia, sen middag färdig innan ibträning, tre barn under kontroll på träning, äta & duscha osv! 

Tisdag var det hemmaträning, på em var vi på Hårharmoni och friserade Ebbis sen till mormorn & morfarn och hängde! 

Onsdagen promenerade jag & Lova ner på stan och köpte hjälm till V. Sen hälsade vi på bästa fam på Smältis! Fina vänner & kusiner i ett! Anso tipsa om de små svarta på bilden, köpte genast två egna, kommer bli riktiga favoriter! Läsk & saftälskare som jag är, kan lätt ersättas av detta!

Igår hälsade A & L på A & L! Mys!! Svårt å förklara men det är verkligen en sån person som sätter ord på hur jag tänker & känner. Tummen upp för att umgås! Ebba hade K med sig hem och jag bakade bullar på em, husligt värre!!

Idag var V & jag ute fler timmar på fm, sopade gatan & cykeltränade och självklart njöt i solen. På em kom Emmy med sina tjejer. Kan bara konstatera att barn är fantastiska!!

Nu är det HELG!

2 kommentarer:

Helena sa...

Vad är det där Mix & Go?

Anki sa...

Det är som superkoncentrerad lightsaft, men light som smakar gott. Jag avskyr det annars!! Flaskan är jätteliten & enkel att ha med typ...bra om vattnet smakar konstigt som det gör här i bland.