lördag 7 mars 2015

Saker & Ting

Idag hade vi en helt oplanerad dag, blev inte så många äventyr heller när det var halvstorm & grått ute.
Men det kanske är bra det, inte så mycket jäkt hit & dit. 
A tog med barnen och åkte till Hammarbyg. en stund, jag & Lova gick ut lite men de var inge skönt. Mötte upp mamma på Saker & Ting för att se om vi sålt något. Vi hade två hyllor, tror jag hade mest grejer..tänkte att vi kanske dragit ihop nån hundring. Men 904 kr var bra mycket mer än jag trott!!
Räknade lite nu och mitt var åtminstone 650 kr...tänk va mycket skit man har, som inte alls är skit i någon annans värld! Får se hur det går kommande veckor, jag har saker att fylla på med & hyran är betald = allt som säljs är ren vinst!

Den vinsten går till burken med semesterkassan! Nån gång inom en överskådlig framtid SKA vi på solsemester!

#projectme2015 innefattar också såna här grejer: inte bara tänka - GÖR! I det här fallet; komma mig för att boka en hylla!

2 kommentarer:

Anna Larsson sa...

Precis!! Man övertänker saker alldeles för mycket och överanalyserar tills man varken vet ut eller in!! Jag har oxå lovat mig själv å sluta tänka så mkt å bara göra det som känns bäst när det faller en in����

Helena sa...

Kanonförsäljning! Lycka till med övriga veckor :)