söndag 29 mars 2015

Psykbryt innan påsk?

En dryg veckas sjukdomar har avlöst varandra.
Sist ut nu är stackars lillhjärtat, hon kämpar med slemmig hosta & snor.
En natt med lite sömn för alla, tidsomställning och tidig morgon för innebandymatch och på detta väntar 8 dagars helledigt för barnen.
Mysigt kan tyckas! I vanliga fall men just nu håller familjen Sundberg på att driver varandra till vansinne!!! Retas å jäklas å suras osv osv....
Gaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!! Jag håller på bli tokig!!

Igår var en liten paus-dag, en bra dag! Jag var på tre ställen där det var klädbytardag. Hittade en hel del i Lovas storlek, lite roligt till Ebba & absolut inget till Vilmer. Verkar som att det inte bara är han i den åldern som sliter ut kläderna. En liten grej för miljön iaf, bara spetstoppen Ebba fick för en tia hade nog kostat en tredjedel av det jag handlade för!
På kvällen var det Earth hour och vi släckte allt utom tvn! Efter att under veckan läst WWFs medlemstidning kunde jag ju inte hoppa det. Jag har lovat att bli mer medveten, detta är två steg iaf!

Barnen var på påskfest hos kusinerna igår, imponerande att orka fixa nåt sånt för typ 16 ungar. Men det var nog ca 16 ungar som sedan var väldigt nöjda och lyckliga också!

Inga kommentarer: