torsdag 11 december 2014

Why the kids are right from doin' wrong

Nej, det blev inga lockar i lucia håret. Det blev platt, platt, platt! Om jag önskar mig en skill just nu så är det att kunna fixa hår, flätor, lockar vad som helst. Gaaah.......

Jag brukar jämföra min vackra, fina tjejs personlighet med min egen och stör mig en massa på henne, för det är de negativa sidorna jag ser. Det är ju inte henne jag stör mig på utan mig, och att jag fört detta vidare! Men när hon överraskar med sin egen personlighet då jäklar blir jag stolt & alldeles rörd över hur fin hon är.
Hon är den absolut mest empatiska människan jag känner, det är inte något man blir, det är man.
Och hon är, som hon kom fram till själv igår, modig. Modig är man om man går in först i luciatåget & tillsammans med tre kompisar sedan kliver fram och sjunger "Tänd ett ljus" inför hela publiken! Modig är man också om man går upp på en scen framför massor med folk och kör dansuppvisning fast det känns jobbigt. Visst är hon som mig och måste tänka efter lite...men hon gör saker i stället för att fly undan! Och det är dags för mamman att lära sig något av barnet.

Mamman måste också fota MER!! La in bilder igår och det var inte särskilt många som var tagna de senaste månaderna...
 


Inga kommentarer: