fredag 5 december 2014

Give me fuel

Vecka 35 har inletts. Med barnmorskebesök, ingen jättökning på vikt, bra värden & ul så vi såg att huvudet låg nedåt. Eller som bm Helena sa i all röra "då vet vi att den har huvud". Tur liksom....

Veckan har inneburit besök hos Angelica & Lykke, har man varje em bokad kan man ju dra till med en lunch för att träffa människor som gör att man mår toppen! Har besökt Alborgen för första ggn med jobbet, verkligen skitkul!! Trots att jag var lite fysiskt handikappad. Varit på adventsfika på dagis! 

Nu blir de helg...imorgon har Ebba dansuppvisning! Sön morgon ska vi vara i Gävle kl. 8 för Ebbas innebandymatch, sen har Vilmer träning kl. 14. Tänker hinna lite pepparkaksbak, plock, tvätt osv osv också. Till detta hör att A jobbar 12-h. Så jag får fixa själv. Nästa vec fortsätter i sånt tempo, träning, jobb på Jernvallen, Julfest på skola osv, men då är vi två! Sen konstaterade jag att vi typ har två möjligheter att köpa julklappar & förbereda sånt. Gaaah! Så barnen är uthyrda fre kväll. Sen är det innebandy hela helgen igen. Å så börjar em-veckan & min sista jobbvecka. HUR SKA DET GÅ SEN?? Jag kommer typ klättra på väggarna när jag ska ja.....vila? Förbereda för bebis. Ja....jag har då helt vant mig vid ett mer intensivt liv, jag som gillar å sitta hemma.

Veckan har också bjudit på informationen om Vilmers nötallergi, inte det svar man hoppades men vi får vänta och se vad läkarbesök säger. Har iaf uppmärksammat såååå mycket hittills jag inte tänkt på.

Jaaaa en sak till, Metallica-biljetter råkade jag ju köpa!! Framtiden får utvisa vad bebis tycker om att vi åker bort, annars får en av oss göra det.

Inga kommentarer: