onsdag 10 december 2014

..låt aldrig hoppet försvinna

Alltså de här med att vara gravid är drygt i sig. Sen under en hetsig december är ju lite extra krävande (dock går tiden fort!). Att sedan till detta under typ samma natt addera dessa äckliga sura uppstötningar, karpaltunnelproblemen OCH en förkylning är ju liksom lagom rogivande. 

Så idag vilar jag i sängen så kanske jag kan får jobba mina kvarvarande 7 dagar. De hade avtackningsfika i måndags, försökte undvika detta spektakel men kunde inte, tycker ju sånt är sååå jobbigt. Inte vill jag ha uppmärksamhet. Fick fina saker till mig & bäbis.


Ikväll är det julfest på skolan! Förskolan & ettor är med i luciatåget så det ska bli mysigt förstås! Just nu har Vilmer Alvin med sig hem från dagis..jag ska pallra mig ur sängen och försöka göra lockar i lucians hår...råkade lova detta & de flesta vet ju hur det slutar när jag försöker mig på frisyrer.

Inga kommentarer: