onsdag 22 januari 2014

You better get up now don't you understand? And raise your hand

Man får inte så mycket presenter när man börjar bli gammal.
Men en önskelista kan man ju skriva ändå!

Och egentligen har jag inget speciellt, men såna här saker till mig själv:
saker som luktar gott,
smink,
kläder,
träningskläder,
skor, ja....
Å sånt är ju inte enkelt att köpa till nån annan.

Vill ha heminredning
Grå filtar med ludd inuti.
Vita lurvmattor att ha bredvid sängen.
Fina detaljer....grått å vitt. Stoooora lyktor.
......men där är jag också kräsen.
Jaha nä...det var inte så enkelt då kanske?


Jag vill ha fint i fönstren. Till ex. vita orkidéer och fler såna här.......men den här har jag ju komponerat ihop lite själv så det kan ju bli svårt..men typ...Vit kruka. Murgröna. Å sånt format runt. Inte som hjärta eller sånt.....runt.....




En sån här...


Jag har bestämt att jag ska lära mig något i år. Så om någon har något bra jag ska lära mig älskar jag faktaböcker.....ugglor, orkidéer, zonterapi, massage, hur man blir en bra människa eller ja....

Stansar till Cuttlebug vill jag ha å (funkar också med QuickKutz). Alfabeten i alla möjliga varianter men allra helst stora, tydliga, osnirkliga bokstäver. Funkar också med klistermärken. Typ så här menar jag....


Fast egentligen allt till pyssel/cuttlebug är ju roligt.....

Å en sån där väst..typ hälsoväst...som håller upp ryggen. Eller göra så man har rätt hållning. Fast ingen sån där dyring....

Ja nu har jag faktiskt önskat mig saker, kanske kommer mer.....
Men det viktiga är ju faktiskt kramar! Trevliga människor omkring mig....

....och om nån har en miljon över vill jag faktiskt åka utomlands, bygga en altan, bygga ett garage, göra en fin framsida, rusta kök, åka till Australien å se Springsteen OCH tatuera mig innan sommaren!!!


Inga kommentarer: