måndag 20 januari 2014

Try to understand that I'm trying to make a move just to stay in the game

Tänk att vissa bara stjäl energi från en. Suger ut så mycket det bara går. Och det går inte att värja sig.
Det positiva är att jag inser att jag inte vill vara sådan och det får mig att tänka till!
Creating a new better me 2014! Haha!

I lördags var det bob-åkning på kullarna med sol, kakor & varm choklad! På kvällen hade vi pysselkväll, jag pusslade och mannen byggde to the lovely voice of Bruce. Mycket najs.
Söndagen inleddes med badhusbesök, och jag som inte riktigt trott på Ebba när hon sagt att hon faktiskt kan simma lite fick minsann se att det kunde hon. Bra där skolsimskolan!
Sen fick vi besök av finaste Örta-familjen, det är såna människor man vill ha omkring sig!

Idag är det jobba-hemma-för-dagis-är-stängt-dag! Jag kunde lämna & hämta på skolan med bob. Det är väl det fina med vintern.....

Inga kommentarer: