onsdag 15 januari 2014

Just like fire would, I burn

Nu har det vita fluffiga otäcka kommit. Nu kan det försvinna.
Dock är det nog det enda som håller mig upprätt just nu. Ljuset. Kylan. Skönt!

Har fortfarande inte kommit någon vart i mina se-fram-emot-planer. Jobbet är skit just nu. Jag försöker till och med att umgås med folk, men jag känner ju hur tråkig jag är. Har liksom inget att säga, inte ens att gnälla på.

Så nu ska jag tvinga mig att skriva upp vad som är bra.
Bra är barnen. De är fantastiska, vilken helt galen lycka det är att få vara med dem varje dag!!
Andreas är bra. Han får mig också att hålla modet uppe och skratta. Igår bjöd han ut mig på lunch! Det var det bästa på länge.
Bra är måndags- Tabatan. Även om vi var lite väl många i måndags, men gratis är ju gott. Skönt är det att känna sig nöjd med sig själv efter ett pass!
Bra är mamma & pappa som ställer upp för oss. Och för att de bor så nära att jag får träffa dem ofta och umgås. Egentligen skulle jag ju kunna hänga där varje dag, men det finns ju en vardag också.
Bra är High Hopes. Jag har nu sen den kom på Spotify lyssnat säkert 25 ggr på den. I lurarna på jobbet hela hela dagarna. Han träffar rätt, så rätt. Vilken jäkla bra skiva!!!

Nu ska jag äta frukost och surfa på köksinredning.....små drömmar börjar komma om att få göra om det där trashiga stället.....

Inga kommentarer: