onsdag 29 maj 2013

It's just a question of time, It's running out for you

Det blir ingen Peace & Love. Bra. Då behöver jag inte må dåligt över att jag missar Depeche på så nära håll. Synd på alla andra sätt och vis så klart!

Igår var det Sommarfest på dagis med avtackning av de som börjar förskoleklass! Min stora tjej, känns faktiskt konstigt att hon ska sluta på Smultronbacken. Men hon är mer än redo för att gå vidare till nästa steg. Tur att Vilmer går kvar några år till!

Idag är det jobb, sen två dagar ledigt när dagis har stängt. Som vanligt inte så passande när det ändå är så lite tid till de ska gå...men men, på fredag är det begravning igen, så jag skulle vara ledig iaf. Trots allt tungt nu så har jag en bra grundkänsla, det är nog den som håller mig på benen.
Huvudet är bortom rörigt....kan bara ta en sak i taget annars slår det slint.

Efter 3 veckor har Vilmer fått tillbaka sitt rum, spjälsängen är borta och storkillen får sova i storsäng!! Han var så stolt efter första natten han sovit där heeeela natten själv & frågade mig tre gånger, är det här mitt rum??!! Fisen <3
Ebba har gnisslat efter haft lillebrorsan boende hos sig, hon är också nöjd att få sova själv (och har sovit sin säng två nätter nu). De är vana att sova ensamma och mår bra av det!! Känns så skönt när jag ser att de mår bra!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt för Ebba och Vilmer att få han sina egna rum. Skönt även för er att ordningen är återställd. Kram

Anette sa...


Skriver namnet nu!