torsdag 2 maj 2013

We take care of our own

Usch vilken konstig vecka.
Fjärde dagen i rad jag vaknar upp med ett huvud som inte riktigt vill som jag, axeln & huvudet gör ont ont, till och från. Skulle åka till Nottingham på utbildning i tisdags men fick mail mitt på dagen på måndagen att det var inställt. Det känns visserligen lugnt, men det finns så sjukt många grejer jag har planerat & klurat å bla bla bla....å så blir det platt fall. Min status just nu är att jag tror att jag vilken dag som helst kan bryta ihop, en liten miss och allt bara faller som ett korthus. Ä trött & har tappat kontrollen, det är alldeles för mycket sjukdomar runt oss, tiden bara rusar i väg,......

Men det finns ju positiva saker, lilla Nike föddes ju i måndags!! Längtar massor efter att få gosa med en bäbis, snart kommer en kusinbebis också.....åh vad jag blir bebissjuk, det är så fantastiskt!!!

Blev hemma och vabbade i tisdags, låg mest i soffan, tänkte vila bort smärta, gick inte. Igår var jag & barnen hemma när pappan sov, provade en annan taktik, rörelse. Skrubbade ugnsgaller & gjorde ren ugn. Oljade in sandlåda & lite annat, skrubbade rent det vita på framsidan av huset. OJ vilken skillnad lite vatten & såpa kan göra. Kan ju bli riktigt fint det här!!!


Inga kommentarer: