onsdag 15 maj 2013

London calling to the faraway towns

Om jag räknat rätt tog det 16 år att få se denna byggnad igen, var i början på maj då. Det var lika lång kö nu som jag kommer ihåg!

Trodde aldrig det skulle ta sån tid...jag måste ha levt här i ett annat liv. Jag älskar allt som har med England att göra. Och det har inte blivit sämre nu, vilken supertrevlig befolkning, verkligen alla är artiga och hjälpsamma. Jag är besatt av alla fina byggnader och språket och ALLT!! Det kan bara inte ta 16 år till.

Första kursdagen slut, har gått förvånansvärt bra med engelskan, fick åka bil med bossen tillbaka till stan. Ok hotell. Mat på Pitcher & Piano i en Kyrka, mkt trevligt! Sightseeingtur för att se Nottingham castle & Robin Hoodstatyn, telefonkiosker & dubbeldäckare ❤.





1 kommentar:

Anso sa...

Härligt att du haft en fin dag! KRAM!