måndag 31 augusti 2015

Sista dagen...sista...

Idag är sista dagen på ett kapitel i livet. Tänk att man kan vara så grym på att skjuta upp känslor..fullsmockad helg & fullt upp idag. Vi har vart till Borlänge och badat med bästa familjen Wallbom. Sjukt nöjd med dagen, med ett VARMT badhus, härliga människor & massa skratt! Å som Lova älskade det!!
Och dessutom firar vi treårig bröllopsdag jag & den bästa mannen man kan ha!! Visst har vi rätt fullt upp och rörigt emellanåt och kanske inte visar uppskattning för den andra jämt men vi vet vart vi har varandra och det känns bara bättre och bättre för varje år som går! Som att jag längtar efter framtiden med honom! Bäst att ta till vara på nuet också!

Men i morgon börjar det. Jobbet. Fast egentligen är det inte det i sig jag tycker är jobbigt & som jag är rädd för. Det är ju att lämna Gullan Bullan Lovansson! Jag har ju inte vart utan henne särskilt många timmar i sträck...är så rädd att jag bli ledsen.
Sen att hon ska vara hemma med pappan känns ju såklart helbra!! Det är ju en självklarhet om man har möjlighet. Även om jag ääääälskar att vara hemma, skulle lätt kunna vara det jämt. Men det blir fint att komma ut och träffa folk!
Men jag kommer ju aldrig att få vara hemma så här länge igen...aldrig! Sjukt! Ska man lägga större delen av sin vakna tid på jobb - hjälp!!!!



Inga kommentarer: