onsdag 26 augusti 2015

26 augusti

Idag började dansen igen. Hon tycker den är allra roligast. Tänk va mycket det finns att göra, fritidsintressen. Ebba skulle nog kunna hålla på med vad som helst, hon verkar tycka allt funkar. Klart man ska prova på saker, men hur ska man välja, speciellt så här när hösten kommer och utbudet är stort. Innebandyn börjar snart också, två gånger i veckan blir det nu. 
För att spä på utbudet lite var vi till Kulturskolan idag för de hade öppet hus. Hade nog kunnat stannat länge så hon fick prova på...för om det är något jag kan urskilja att hon på riktigt älskar så är det musik! Hon skulle kunna gå med Spotify & lurarna på och skråla för jämnan! Skulle ju vilja att hon fick gå på kör också.
Men men, man har ju inte all tid i världen, det ska skjutsas hit & dit och det finns ju två barn till som kommer vilja göra saker.

Sen måste man ju inte hålla på med en massa saker heller! För jag vet att mina barn är ganska nöjda med att vara hemma, leka med kompisar då och då. Slippa passa tider osv. För hur det än är med sporter så tar de lite extra tid när nästan varje helg upptas av matcher. Jaja, det löser sig..men ibland blir det myror i skallen!

Hur som hade vi riktigt roligt idag, mormor följde med och hängde med Lova! Ebba fick duscha hos dem & hon bjöd på mat, mysig mitt-i-veckan-kväll!

Vi hade roligt igår å ska tilläggas så vi hängde på bibblan jag & barnen. Ebba är en riktig teaterapa och dom båda (alla tre) klädde ut sig i de kläder som fanns där & skrattade som små tokar!!

Inga kommentarer: