tisdag 18 augusti 2015

18 augusti

Sista dagen detta sommarlov.
I morgon börjar vardagen igen, jag brukar vara redo, känna mig glad över rutiner & att höstmyset kommer.
I år har jag ångest. Inte för jobb. Men jag tycker det ska bli så jobbigt, med tider som ska passas, aktiviteter det ska skjutsas till både kvällar och helger. Jag orkar inte med vintern, vill inte!! Bilkörning i snö, mängder med kläder som ska bylsas på. Hade jag en enklare personlighet & massa pengar skulle jag lämna landet, flytta till nåt snöfritt. Soliga vinterdagar är vackra, men inget mer. 

Nä, just nu är ingen bra period. Jag är så trött & energilös, omotiverad. Känns som jag väntar på något, något jag inte vet vad det är. Förkylningen slog till hårt tror jag, feber, sen mjölkstockning & bihåleinflammation. Vilmer hade en kräkdag & en dag med mystiska utslag, allergier oroar mig. Jag vill veta, att det ska vara enkelt.

Hur som har det varit ett fint sommarlov & en riktigt mysig sista dag i Kungsberg med vänner! Stugmys, korvgrillning, svampplockning, bad osv! 
Å Lovas första tand började titta upp idag!

Dags att gaska upp sig lite nu!

Inga kommentarer: