fredag 6 februari 2015

6/2

Haha ja där gjorde sig amningshjärnan påmind..4/1, då fanns ju inte ens Lova. Idag blir hon tre veckor, konstigt, ibland känns det som hon alltid varit här & ibland nästan så jag glömmer att hon kommit.

Var till BVC igår, växer som hon ska & imponerar på personalen där med sina röstresurser! 
Sen åkte vi till mitt jobb och hälsade på! Visste inte hur jag skulle kunna sluta där innan jul, sen kändes det som att jag aldrig ville tillbaka och igår insåg jag att hur bra jag än har det saknar jag min vardag där. Vardagen med mina fina kollegor!!! Har väl aldrig känt mig så hemma på ett ställe. Får väl hänga där å dricka kaffe på dagarna, dom var nöjda att Lova hade ärvt min surläpp & imponerade av vagnen. Tror nästa steg kommer att utveckla en sån till golfbagarna.

Hade huset fullt med lekande barn på eftermiddagen!!! Och avslutade dagen väldigt fint med att Lova somnade kl 21 UTAN skrik. Hon tar ju knäcken på oss ett par timmar varje kväll annars med sitt skrik. Ska försöka ta med mig detta nu!!

Inga kommentarer: