torsdag 12 februari 2015

12/2

Även om man har mycket tid, så är det inte så mycket tid man har & den går fort. Sista veckan Ebba går på fritids, sen får hon gå hem 12 på dagarna. Kommer bli långa eftermiddagar.

Jag har passat på att gå långpromenader med Lova, tre dagar iaf. A var med en dag, vilket var bra i sig för då hinner vi prata ostört. Utan att nån lägger sig i, ska ha uppmärksamhet eller skriker! Två dagar har jag vandrat runt själv, i Barrsätra. Jag älskar verkligen det området och kan gå och titta på alla husen länge! Drömma mig bort och önska ett stort gammalt fint hus med vackra snickerier. Det får bli den mindfulness jag kan utöva. Att solen visar sig hjälper ju faktiskt till att hitta balansen...jag ska fokusera på den nu. På mig.

1 kommentar:

Helena sa...

Flytta hit vettja! Och ta med mig på en promenad om det är promenadvänlig tid för mig :) Jag behöver motioneras!