måndag 23 februari 2015

23/2

Idag har vi varit i Gävle. Det händer nästan aldrig. Pappan gick på Big Hero 6 på bio med B1 & B2. Jag & B3 gick på stan, två timmar att strosa heeeelt ensam med en sovande bebis. Det är väl lyx! Shoppade inte en pryl & drack medhavt vatten, föräldrapenningsnål? Hittade så klart massa fint...till barnen.

Till mig själv? Nä det får vänta. Jag har i stort tappat hoppet om att återfå min kropp. Händer liksom inte ett skit trots att jag äter rätt bra & promenerat typ tre ggr i veckan. Hade ju nån sorts vanföreställning att jag skulle se något så när ut till sommarn...men det är 12 kg kvar till inskrivningsvikren. 12!!!!! Det här med kläder liksom....usch! Hela H&M var fyllt med magtröjor, jo tjena!

Har bestämt att satsa på riktiga grejer & på mig själv det här året. Så jag bestämde mig för en skitsnygg jacka, 999kr, som en investering. Men så kunde jag inte ha den, skrutt!!!



1 kommentar:

Helena sa...

Efter Alice hade jag gått ner allt och lite till efter 3mån. Efter Silas har jag fortfarande inte gått ner :-P Men... Det får väl vara så. Hade jag fått önska så skulle jag gå ner sisådär 8-9kg, men jag orkar inte kämpa för det, så det får väl vara som det är.
(men skulle gärna gymma eller gå på promenad om jag fick sällskap - eller helst gå på pass)