onsdag 17 september 2014

It might seem crazy what I'm about to say

Alltså hur kan det vara så här luddigt i huvudet? Skulle kunna sitta och stirra fler timmar i sträck...på typ ingenting.

Min man var snäll igår. Jag behövde verkligen godis & medan jag duschade åkte han och köpte. Sen åt jag godis i massor till Idol. I natt vaknade jag två gånger av att det kändes som jag skulle kräkas och kinden här helt förstörd idag. Var det liksom ett hot att jag inte ska möla godis? Ett straff.....

Kanske är bra hur som, inte lika sugen idag! Fast på em ska vi åka och fira pappsen som fyller år, gissa att man får nåt fika då iaf!

Jaja det är sista gången....jag håller på att njuta för fullt!

Ebba kopplade sin kamera till tvn igår, hon & Vilmer hade filmat sig själva på em + att hon tydligen filmat från både Åreskutan & i bilen på semestern. Det är sånt här man aldrig kan få på film annars!!! Så härligt, som vi skrattade. Måste sparas. Fina barnen!!

Inga kommentarer: