onsdag 24 april 2013

Time slips away and leaves you with nothing mister but boring stories of glory days

Går dåligt med bloggandet. Det händer så mycket fast jag har inget att skriva om. Kanske är mest jobb som händer...

Hade en riktigt bra helg i solen med familjen! Roligt när trädgården äntligen kommit fram..vi städade ur lekstugan & A målade golvet där. Idag har vi flyttat in där igen + oljat sandlådan..sen kunde jag inte låta bli att olja diverse andra saker också.

Åt lunch med Angelica i måndags, mycket trevligt avbrott i vardagen!! Nästa gång jag träffar henne misstänker jag att jag får träffa bebis å <3

Idag fick jag vackert stanna hemma med magsjukt barn, visste inte med Ebba så hon blev hemma å. Vilmer blev liksom portad från dagis igår, tillsammans med ett gäng andra. Fast jag undrar om det är magsjuka jag...kan det verkligen bryta ut på en halv avdelning typ samtidigt?! Han är lös i magen en gång, sen är det bra?! Men men 48 timmar ska man vara hemma...
Har iaf blivit rastad av Katta två kvällar i rad, skönt med en pratpromenad så där!

2 kommentarer:

Helena sa...

Var en av Alice kompisar som blev hemskickad idag oxå när jag lämnade Alice. Hann höra att det runnit ur henne 2ggr på 5min, så det var väl oxå nå't med magen då...

Fröken Lovisa sa...

Ja det verkar som att Solen är den utsatta avdelningen nu! Konstig magsjuka det här...intensiv & beter sig väldigt olika.