fredag 12 april 2013

And the distance between us seems to grow but you´re holding on strong

Det bästa är att jag i grund och botten mår väldigt bra.
Men ack vad saker och ting kan slita på en.
Ska fortsätta jobba på min positiva grundkänsla kanske tröttheten och det rusande tåget lugnar ner sig lite.

Listor listor listor. Allt kan avhjälpas med listor!
Har gjort en finfin till helgen. Inte så att jag måste göra alla saker men jag blir sjukt nöjd för varje punkt jag kan pricka av och de hjälper mig att organisera och komma ihåg. Annars slutar det med att jag bara sätter mig på en stol och gör inget.

Har mkt som händer framöver nu. Massor. Tiden bara rasar i väg....hinner inte riktigt med att
träffa eller höra av mig till alla jag vill. Förlåt förlåt. Jag känner mig som en dålig människa, jag vill ju för allt i världen tappa bort er!!

Önskar alla en trevlig helg!
Det tänkte jag ha, ensammen med Piff & Puff och alla mina listor.


1 kommentar:

Helena sa...

Har du tid över så ses jag gärna nå'n dag :)