tisdag 2 april 2013

Don´t know what´s going on, don´t know what went wrong

Gick ju bra idag. Not.
Kom till jobbet 7. Account has expired.
Inte första gången, dessutom förlängde chiefen det för nån vecka sen, men tydligen inte.
Service desk försökte hjälpa. Account disabled.
Toppen! Fick hjälp från han som kan allt på SITS. Han förlände kontot.
Men då vägrade datorn. Så det blev en ny sån. Trodde jag skulle få den efter lunch.
Nytt strul. Så....ja. Jag var på två möten sen åkte jag hem 14.45.
Ingen idé. Suck!! Jag som hade massor att göra, önskar att datorn står på min plats
i morgon och fungerar som den ska. Annars blir jag nog tokig.
Gå på jobbet en hel dag utan att göra något är galet frustrerande!!

Åkte hem till Lina & Björn och umgicks någon timme med dem & alla barnen + hanen.
Bra avslutning på dagen iaf!!

Inga kommentarer: