lördag 24 november 2012

Långhelg

Har känt hela dagen som att det är söndag, va lycklig man blir då när man inser att det bara är lördag!

Var till Valbo igår, köpte en hög nya kläder till Ebba, lite mindre till mig och ett plagg var till karlarna! Passade på att göra en snabb gratis synundersökning. Har tänkt på det, har nog inte gjort någon sen jag skaffade körkort. "du har alldeles utmärkt syn" var svaret! Skönt att höra!!

Har vart på lördagsgympa med sega barn & sen umgåtts med lilleman, pappan har jobbat hela dagen och Ebba har vart med bästa Kerstin & familj i Gävle, på bio. Vi avslutade kvällen med lilla Melodifestivalen, Ebba iförd nya glittrande kläder. Helst ska allt glittra nu, jag förstår henne!!

Pappan är på fest & jag har självklart sett Så mycket bättre, virkandes. Utmärkt! I morgon har jag en hel ledig dag till, lyx!!

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Tjoho!

Javisst är det skönt med en xtra ledig dag, helgen känns sååå mkt längre :)

Vart gjorde du gratis synundersökning? Jag börjar få sämre syn och jag har också tänkt gå och kolla synen. Men för mig blir det nog inte helt grönt ljus gissr jag på. Har provat pappas glasögon och hela världen öppnar sig för mig på ett såå mkt klarare och skarpare vis...haha! Visste inte att man kunde se så bra :)

Hoppas allt är bra för övrigt!

KRAMIS

Fröken Lovisa sa...

Dom stod från nån sån butik i mitt i Köpis och gjorde tester. Så jag antar att det bara var i fredags. Ja, låter lite som att det är dags....tråkigt & tråkig kostnad men en fin accessoar!!!

Helena sa...

Haha! Mammas flicka hör jag ;)