lördag 10 november 2012

121110

En efter en har droppat ner i sjuksängen i den här familjen under veckan som gått. Först pappan, sen Ebba som har legat på 39-40 graders feber, å så Vilmer som kräktes fyra ggr på en timme tidigt i går morse. Å idag är jag allmänt hängig också. Nån jäkla bacilusk har intagit den här familjen och verkar vara seg att bli av med. Väntade bara att lössen skulle komma på besök också men kanske prevent-sprayen hjälpte oss. Mörkret är också här, höstmörkret, och nu önskar jag mig nästan ett par minusgrader och snö! Framför allt sol!

Ebba missade simskola, hon skulle sova hos mormor & morfar, jag skulle vart ute och ätit nu och firat Angelica...och i morgon är tanken att vi ska fira fina Lina! Men jag vet inte....är vi pigga vill alla åka till Uppsala, men man vill ju inte smittas vad det nu än är vi har.

Nä ny vecka nya tag, en piggare och gladare familj behövs här! På onsdag ska vi ju till Friends Arena jag & A, det vill jag inte alls missa! Har ju aldrig vart på en Landskamp.

1 kommentar:

Anette sa...

Krya på Er!