onsdag 23 november 2011

Julstrumpor

Ebba har en skitful julstrumpa från Dollartore, Vilmer har ingen. Så kan man ju inte ha det! Jag har letat i affärer, men hittar inget. Och eftersom pengar inte kommer förrän på fredag och jag fick inspiration av Anna så gjorde jag egna. Inge för att man behöver dem förrän på julafton, men har jag fått en idé så har jag. Kanske kan använda dem hela dec och stoppa advetspresenterna i. Ja! Undrar vart de ska hänga bara.
De blev rätt ok iaf!! (ja jag vet att de ser lite tokiga ut i foten, men men va gör de!)

6 kommentarer:

T sa...

Gud, vad duktig du är! Jag blir så impad av dig och din pysslighet, jag önskar jag hade hälften av den! Och med två småttingar! Jeezez! Kramen!

A sa...

fina!!! vill du göra två till om jag betalar?

Levindas Värld sa...

Åh va fina! Ser inte ett dugg konstiga ut i foten tycker jag, som en julstrumpa ska se ut :-) Mina ser bra mkt roligare ut...haha!

Kramis!

Helena sa...

Åh, så duktig du är! De var jättefina!

Familjen A. sa...

Åhh så fina, se till att sälja dem så får du klirr i kassan. ;-)

Kram fina du !!

Andreas sa...

Jag vill bara meddela att de även passade perfekt på mina fötter! =)