måndag 29 augusti 2011

Finne

Alltså varför heter det tonårsfinnar?
Eller finns det vuxenfinnar, är det nåt annat? Min hud beter sig som att den skulle vara i tonåren.
Förresten fick jag visa leg på systemet för ett tag sen, så finnarna kanske helt enkelt inte har kollat mitt leg?

Å nu i sommar har jag inte ens sminkat mig, bara några få dagar har jag, å då typ bara mascara. Hur som så har jag äntligen tagit mig för att beställa smink från ELF, har tänkt så länge eftersom det är billigt. Orsaken är att jag har sjukt gammalt smink, jag vet inte ritkigt hur man sminkar sig så jag lägger inte så mycket tid på det. Men nu ska det gamla utrotas iaf, även borstar! 22 grejer för 200 kr + frakt är helt ok va! 50% på allt, hittade en kod i en blogg så man fick det. Toppen!! Så nu är det bara vänta....ohhh...spännande!!!

Inga kommentarer: