söndag 28 augusti 2011

Saade

Slut på helg. A har jobbat, igår när han åkt 5.30 tyckte minsann barnen att det var dags för oss att vakna å. Suck! Mötte vi upp Anso & hennes grabbar lite senare på Coop och hängde där ett tag, kollade in den gigantiska bakluckeloppisen. Hela 4 bilar hade de skramlat ihop!! När jag var där för nåt år sen var det betydligt fler. Handlade lördagsgodis & travade hem och åt pannkaka. Sen på em kom S&S och Anso, Daniel, Adam och Isak. Tokfint väder och vi var i vår trädgård fler timmar, hur mysigt som helst tyckte jag!! Somnade dock efter halva filmen på kvällen...skapligt slut.

Inte piggare idag. Vilmer har härjat i natt. Sov iaf till 6, wow! Lugn fm med ruggig beslutsångest om jag skulle orka med projektet Furuvik & Eric Saade, lovade ju Ebba innan sommaren så fort vi fick höra att han skulle komma. Sen har jag hållt tyst om att det var idag, så hon inte skulle bli besviken. Men oh, jag krånglar till saker ibland. Var på Ellas kalas i Gymnastikens hus 13.30 - 15.00. Barnen rännde runt som tokar, det perfekta kalaset, Ebba konstaterade att hon aldrig varit på ett sånt roligt kalas!! 14.55 bestämde jag mig iaf, så strax efter 15 packade vi in oss i bilen och gasade iväg. Klart vi skulle se Eric, ok..kan medge att jag också ville se, liiite iaf. Lyckades träffa på Angelica, Ella och Fredrik och kom precis till 16 när han började! Hade en lycklig dotter som somnade sött idag!



Allt går, bara man vill!

Inga kommentarer: