onsdag 22 april 2015

22/4

Alltså det händer väldigt mycket nu, och ändå väldigt lite. Trodde jag började komma på benen men lider nog fortfarande av någon sorts hormonrubbning (samt amningshjärna). 
Slutade med Minifomdropparna och jag tror Lovas mage kan hantera det men det är lite omständigt ibland!

I lördags kom fam Johansson/Zackrisson samt Niklas hit på grillat! Vilken rolig kväll!! Trots att jag inte alls varit psykiskt laddad så är det ju hur härligt som helst att umgås när man väl gör det!!

Lördagens fm spenderades i ett soligt Högbo med fam Wallbom!! Stora barnen lekte, Lova sov och Wilma traskade runt och var bara så där härlig att titta på & umgås med! Till och med så jag fick en liten hand i min när vi gick ❤️
Vi kommer få en sån fantastisk semester, jag känner det på mig!!!

I veckan har jag umgåtts med barnen!! Måste ju utnyttja den här lyxtiden!! Vi hälsade på mamma och var i Stadsparken, ungarna hittade kompisar och härjade runt, igår köpte vi glass & såpbubblor och vandrade runt i solen!

Vi har en miljon planer, ett bygglov, ett lånelöfte och nästan en byggare..kanske sätter det igång snart....på diverse ställen här hemma!!!


1 kommentar:

Helena sa...

Fina familjen :)