onsdag 15 april 2015

15/4

Igår utnyttjade vi vår ledighet och gjorde en liten utflykt på FM, jag, Andreas & Lova! Lyxigt att ha möjligheten att göra saker mitt i veckorna och inte behöva göra allt på helger. Var till Gunnarudden & njöt av solen & kollade pippisar. Tyvärr blåste det å.
På eftermiddagen kom Helena, Alice & Silas och hälsade på! Barnen lekte & vi prata, som det ska vara, hihi! Vi fick fina presenter allihop å, min & Andreas var en burk i vilken man ska stoppa lappar där MSN skrivit bra grejer man gjort. Jag älskar såna finurliga saker! Den senaste tidens lappar måste innehålla att jag umgåtts med människor som gör mig glad & som jag mår bra av!! 

Idag har vi varit på babymassage jag & Lova! Hela kroppen! Direkt efter det kom pappan och det var dags för tremånaderssprutor, lilla pluttan. Jag gillar ju inte själva sprutorna så jag tittade bort. Det gör ju så ont i hjärtat när man ser dom små liven prata & le åt BVC-sköterskorna och i nästa sekund ser man den förvånade ledsna blicken. Som i "huuuuur kan ni lura mig sååå"!!

Lillhjärtat på eftermiddagen! Nu väntar vi väl och ser om det kommer någon feber. Ebba & A har åkt på dans och Vilmer har jag hämtat hos fina Romeo. Han följde med dem efter dagis idag, mycket nöjd kille!!

2 kommentarer:

A sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Helena sa...

Tack för igår! :)