måndag 12 maj 2014

You have got to see to believe

Annars då. En förkylning som inte ger sig. En katt med tratt. 4 dagars VAB. Osv. Den här veckan blir det bättre va? Och varmare, jag kan inte hantera kyla så enkelt är det.
Sen senast har det mest vart en massa flängande hit å dit å så jobb där emellan. Ebba hade avslutning med Speldosan, en finfin show på Folkets Hus! Hade fem födelsedagsbarn att fira på en vecka, nu har vi uppvaktat alla! 
I morrn ska jag klippa håret, konstaterat att det kan hända att det var ett år sen sist. Är inte så bra på att komma mig för med sånt där jag. På torsdag är det vårkonsert och Ebba ska ha kläder med bling. Nästa vecka har de konsert när det ska vara sommaklädesel och på Speldosan var det gröna kläder som gällde. Pjuh! Är ju inte gjord av pengar direkt...dessutom är det ju snart födelsedag! Hon håller på klurar på önskelista & kalas så klart. Å så är det skolavslutning. På lördag är det fotbollscup inSvibacka, då vet man iaf vad hon ska ha på sig! 

Lär ju tillägga att jag hade rätt gällande Eurovision iaf, som att det fanns nåt annat alternativ. Nä! Blir så sugen att gå på musikal, fick samma känsla av Rise like a Phoenix!
Nä, nu ska jag invänta BL (eller fat camp som A kallar det) med lite Sudoku undertiden. Tänk att siffror kan va så kul.

Apropå siffror, bokstäver. Vilmer fullkomligt älskar bokstäver nu! Och jag upptäckte här för ett tag sen att han satt och ljudade...han läser ord men förstår dem inte riktigt. Är väldigt impad av min lilla treåriga fis! Tänk att han nästan läser...


Inga kommentarer: