onsdag 28 maj 2014

En garanterat solidaritetsfri nymoderat öken

Kanske du trodde jag skulle diskutera politik? Skulle kunna, men väljer att inte. Jag röstar rött och jag accepterar att alla inte är som jag, jag tänker inte övertala någon som har en helt annan åsikt. Självklart tycker jag det är hemskt att vi är på väg mot mörkret i EU. Men det här inlägget är ren och skär lycka...

Vissa känslor släpper visst aldrig. Man kan vara utan dem i fler år tydligen, och så kommer de tillbaka med en ordentlig käftsmäll. Det är coolt!

Sådant som gör att jag inte kan koncentrera mig på jobbet, som att det känns som att jag konstant känns som jag läser en spännande bok, det jag förundras över, facineras av. Skicklighet.


TIGERDROTTNINGEN

Kan inte slita mig från texterna eller från plopparna i öronen. Konstaterar att det är FYRA album jag "missat". Som jag inte gjort mig tid för, kände att vid Du & jag döden är det nog slut med min facination, de kan liksom inte beröra mer.
Men fel fel fel hade jag visst. Andra gången idag jag erkänner att jag haft totalfel. Önskar mig in i en bubbla där jag kunde lyssna ostört några dagar i sträck tills jag blir normal. 

Inga kommentarer: