onsdag 23 april 2014

What's in it for me

Jag vet inte när jag var riktigt förkyld senast, men nu är jag som en riktig karl som det är synd om. Efter att ha hostat en så där 2-3 veckor så tänkte jag kanske att det går över, men icke! Den drog på lite till + ännu mer nor + feber! Undrar om det är senaste tidens stress som ska ut. Har vart hemma från jobbet och nu tänker jag vara det till jag är ok igen. Är iaf helt slut....

Kul att få vara hemma en vardag & se Ebbis komma cyklande själv från skolan, för att sedan skicka iväg henne själv tillbaka när det var dags för Speldosa. Samtidigt kom lillskrutt hemcyklandes från dagis (i sällskap med pappan förstås). Visst kan det vara lite gnäll men det finns ett sånt där go i honom, vill lära sig och inte ge upp. När han kom hem ville han öva bokstäver, klart man får det!

I helgen bokstaverade han på en massa grejer på frukostbordet så jag skrev nåt ord på papper för att se hur mycket han kunde och minsann läste han både BIL och BOK. Jag tycker det är imponerande när man är 3,5 år!!! Bara att haka på när han är intresserad...

Ebba har haft sin första uteträning med fotbollen & nu är pappan å tränar, själv håller jag mig väl här i sängen med min nässpray....

Inga kommentarer: