söndag 13 april 2014

Alla för alla och en för en, så börjar vi om igen

Host host! Så låter det här hemma, avslutade fredagen med lite feber här och var. Men vi kände oss ok på lördagen så vi åkte på utlovad utflykt! Plockade med mormorn & morfarn och åkte till Gunnarudde. Sol, blåst, rådjur, fågelskådning, skogslek & fika!! Mys!
Kände mig konstig & en huvudvärk som blev allt mer intensiv, fort hem, tabletter & i säng. Var så många år sen jag hade migrän men nu kommer jag minsann ihåg att det är möjligt att ha så ont. Till och med tvungen att kräkas innan jag däckade! Sov lite sen var allt tipptopp igen, lite slut bara. Sjukt det där!

Lina, Björn, Klara & Elsa kom och umgicks!! 1 kg godis & familjepizza & fina vänner, härligt!! De åkte vid 21 och sen var det tack & godnatt!

Idag har jag nog hunnit allt som jag tänkt fast jag trodde det skulle bli noll gjort. Dammsugning, tvätt, pyntat påskris, handlat, städat ur lekstugan & satt upp studsmattan! Nu är det soffplats framför Liverpoolmatch.

Inga kommentarer: